Інфобізнес - що це?

Інфобізнес 0

Інфобізнес або інформаційний бізнес, в чому вся сіль?

Я впевнений, що дана стаття буде корисна багатьом моїм читачам — тим, хто тільки робить перші кроки в інформаційному бізнесі, тим хто краєм вуха чув про дане поняття, але ще не знає чи варто починати, а також тим, хто вже має якийсь досвід заробітку. Говорячи простою і всім зрозумілою мовою, можна сказати, що Інфобізнес базується на продажу інформації, знань з тієї області, в якій ви фахівець і досягли певного успіху. Інформаційний продукт можна тоді вважати якісним, коли він дозволить широкому колу людей вирішити свої завдання, допоможе позбутися від будь яких проблем: побутових, фінансових, сімейних, проблем зі здоров’ям і т.д. Займаючись інформаційним бізнесом ви можете вже з перших місяців відчути всі його гідності. По-перше, величезний ринок збуту. Ви не обмежені якоюсь територією, одним містом або країною. Вас можуть прочитати, почути, побачити в будь-якій точці земної кулі де є доступ до інтернету.

По-друге, мінімальна кількість витрат. Вам не потрібно витрачається на переїзди, вебінари проводяться в інтернеті, вам не потрібно орендувати спеціальні приміщення або офіси, досить сидіти в своїй зручній кімнаті, вам не потрібно витрачається на розмноження інформації на фізичні носії (флешки, диски і т.д). Також, до специфіки даного бізнесу можна віднести багаторазовість продажів. Ваш продукт може продаватися до тих пір, поки інформація не втратить актуальності. Можна сказати, що ви будете отримувати пасивний дохід протягом певного часу. Створили інфопродукт і продаєте його. Якщо говорити відверто, то Інфобізнес в Росії ще на досить початковому рівні. Дана сфера не достатньо вивчена, і, як наслідок, не заповнена. За цим кожен початківець має величезні можливості через пару років стати гуру Інфобізнес і заробляти десятки тисяч доларів на місяць.

Як почати Інфобізнес

Давайте детально розглянемо основні етапи розвитку Інфобізнес. 1. Перше, що вам потрібно зробити — це визначитися з темою продаваної інформації. Вибираючи тему обов’язково враховуйте власні знання та навички, специфіку і коло аудиторії на яку буде спрямована ваша інформація. Особистий досвід є головним чинником при виборі тематики. Завжди цікавіше читати статті, дивитися відео та слухати вебінари від людини, яка досягла певного результату, знає про що говорить і легко орієнтується в заявленій темі.

2. Після вибору теми подумайте, чи буде ваша інформація комусь цікава, чи є на неї попит. Пам’ятайте одне з головних правил продажів — попит породжує пропозицію. Якщо немає попиту, то і пропонувати товар буде вкрай складно. 3. І третє, і мабуть самим відповідальним кроком, буде розуміння того, яку цінність представляє для користувачів ваша інформація. На неї може бути попит, але ніхто не буде готовий платити за таку інформацію. Який же це бізнес, якщо прибуток ви не отримаєте. Так не піде. Як би ви добре не розумілися в своїй темі, але це тільки пів справи. Ви обов’язково повинні вивчити і освоїти основи Інфобізнес. Зрозуміти схеми роботи, вникнути в специфіку користувача і його бажання. Звичайно, в мережі можна знайти безліч вже готових схем та методик продажів, але, як правило, вони вже частково себе зжили. Потрібно шукати, а точніше розробляти самостійно, щось нове, унікальне, здатне привернути увагу покупця до вашого товару. У Інфобізнес, як і в будь-якому іншому справі, важливо знати основи, з них вибудувати каркас, а ось наповнювати потрібно тільки свіжими, власними ідеями. Тільки така схема може принести результат. Чому потрібно нові схеми і власний підхід? Справа в тому, що більшість доступних в мережі варіантів розвитку Інфобізнес черпалися з США та Європи. Як ви розумієте, у них трохи інші реалії, інші погляди на інформацію, інші можливості покупця. По цьому не всі поради з-за океану можна застосувати до Рунету. А враховуючи той факт, що у нас Інфобізнес тільки-тільки почав ставати на ноги, то взагалі важко говорити про дієвість заморських методик.

Правильний і якісний контент — основа Інфобізнес

Все ж повернемося до наших баранів. Що потрібно знати початківцю інфобізнесменов? Обов’язково має бути розуміння того, що ваша інформація, так званий контент, повинна бути корисною, актуальною, цікавою і якісною. Багато успішних торговці інформацією відзначають той факт, що читача цікавлюся три основних аспекти: 1. Максимальна актуальність і якість продаваного вами продукту. Інформація повинна відповідати всім сучасним тенденціям і навіть більше. Ви повинні сьогодні запропонувати те, що обов’язково знадобиться покупцеві вже завтра 2. Інформація не повинна бути сухою. Вкладайте в кожне своє творіння, будь то стаття або відео курс, емоції, передавай їх користувачам. Повірте, що покупець дуже цінує той інформаційний товар, який наповнений справжніми емоціями, а не фальшю. 3. Продвигайте свій продукт використовуючи елементи гри, шоу, чого то вовлекающего користувача у ваше життя. Це, мабуть, найважчий пункт, але якщо вам вдасться його реалізувати, то, повірте мені, успіх гарантований. Кожен поважаючий себе і своїх покупців інфобізнесмен повинен мати блог або персональний сайт. Це потрібно не тільки для іміджу, а в першу чергу для того, що просувати власний продукт в мережі.

Займаючись ИнфоБизнес ви зрозумієте, що гроші відійдуть на другий план, вам буде хотітися все більше і більше доносити корисну інформацію, ви будете цінувати свого читачі і з кожним разом бажання здивувати гарним матеріалом, а також допомогти слушною порадою, буде тільки збільшуватися. Ми живемо в еру інформаційних революцій, тоді коли за якісну і по справжньому корисну інформацію не шкода віддати гроші. Люди починають розуміти, що якщо ви поінформовані, значить озброєні. Сьогодні, та й вчора теж, інформація є дуже цінним продуктом і якщо підійти правильно до справи, то можна його продавати з великим успіхом. Як приклад можна навести статистику однією з найбільших аптечних мереж в Європі. Близько 20% заробітку даної компанії йде з продажу інформаційних продуктів. Люди розуміють, що від таблеток здоров’я не додасться, а ось якась цікава технологія загартовування, або методика відновлення дихальних шляхів — це те, що варто спробувати і за що можна заплатити гроші. Пробуйте, розвивайтеся, досягайте успіху.

Leave a reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>